tiistai 16. lokakuuta 2012

haastettaa

tää on taas tää sama haaste, mut oon niin huono tällases! ni vastaan Marian kysymyksiin :)



1.mikä on sinulle tärkeää elämässä? perhe,ystävät ja hauskanpito2.Mikä olisi unelmapäiväsi ohjelma?hmm lämmin kesäpäivä, ja mökkireissu parhaassa seurassa, paljon juotavaa ja ruokaa mukan, sit uitais,saunottais,grillattais,laulettais,kuunneltais radioo,pelattais korttii, puhuttais koko yö vaa ja mentäis nukkumaa ihanii mökkisänkyihin.3. Oletko tyytyväinen elämäntilanteeseesi?joojuu kai?:)4.Jos sinun täytyisi luokitella itsesi johonkin kategoriaan(hevari,hippi..) niin mikä olisit?aatelinen5.Mitä tykkäät kuunnella?indiee,ug suomirap,suomalaist folkkii ja veronica maggio6.Pitääkö sinun mielestä blogeissa olla enemmä kuvia kuin tekstiä?kuvia!!!!tai nii jos ne o hyvii..7.Kerro missä näet itsesi 10 vuoden päästä. Enks mä oo tehny tän jo kerra? eli oon 27, oon varmaa just valmistunu kauppakorkeesta, eli joku kiva ammatti ranskassa, ei lapsii viel parii vuoteen ja vaa elämääää ja viiniä!8.Onko mielestäsi tärkeää antaa kaikille hyvä kuva itsestäsi?on.9.Mitä tekisit jos sinut karkotettaisiin Suomesta? Minne lähtisit ja miksi? eteläamerikkaan, silloin ainaki ehtis tutkii ja vaeltaa siel rauhassa, ettii itteään. ja miks? oon aina halunnu mennä ja nähä andit.10.Onko sinulla isoja salaisuuksia?onhan niitä mut mm, joo pieniä ja vähän suurempia jota en ikin paljastais.11. Ostatko mielummin uutta vai pistät vanhaa kiertämään? en iha ymmärrä kysymyst, mut siis laitan uffille kyl melkee joka viikko mun vanhoi vaatteit mut niino mielumminhan sitä ostais halval ja ekologisesti mut ei aina iha löydä..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti