keskiviikko 3. lokakuuta 2012

uutta kehiin

mun olo oli niin ahdistunu mun vanhasta blogista, en toisaalta tiiä että auttaaks tää et teen uudenkaa nii paljoo. mut voi ainaki koittaa, ehkä palaan vielä takasin tohon mun vanhaan mut ainaki nyt alotan hetkeks puhtaalta pöydältä.
  En tiiä yhtää miten tähän nyt kirjottaisin, tuntu nii helpolta siinä vanhas ku oli jotenki sellanen olo et tunsitte mut. No mut, katotaa miten tää täst lähtee!

nii ja jos haluutte follata instagramis ni mun nimi on raianna ja twitteris anzab, feel free jos haluutte seurata viel vähä enemmän mun elämää=)



Anna

4 kommenttia:

  1. wohooo=) vi hoppas dehär blir nu myyycke mycke bättre!:)

    VastaaPoista
  2. Eksyin sun blogiis jotain ihme reittiä ja kattosin että oot tosi tutun näkönen, sitten tajusin että oltiin samoissa syn ttärikemuissa syksyllä :). lycka till med den nya bloggen :)

    VastaaPoista
  3. haha! nii siis tosiaan eiks me Karkin synttäreillä tavattu! tack jättemycke!! <3:)

    VastaaPoista